Tralala?

Jag undrar varför man måste skriva rubrik till varje inlägg? När jag bloggar, så skriver det jag känner för, det är ingenting som jag har planerat i förväg, då är det ju svårt att komma på en rubrik? Men då kan man ju skriva en rubrik när man har skrivit klart inlägget? Men det blir ju jobbigt att först skriva, sen scrolla upp för att skriva en rubrik. HAHAHAHA jävla ilandsproblem jag har! xD

Idag har jag umgåtts med Fiia&Matilda, det var trevligt!

Kollade nyss på Big Brother, kul tema! Först humor, sen skräck :D men det bästa var när Gurkan och Rodney höll på att skita på sig när producenterna jävlades haha!
Ska snart kolla på Desperate Housewives sen sova.

God natt!

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0