Första riktiga inlägget.

Ja men precis. Jag har precis fixat och trixat lite med designen, fyfan vad svårt det är! men det gick någolunda. Har säkert hållt på sen typ åtta haha! Men det går bara man vill ;)
Well, here i am! Jag tänkte skriva om mig själv, men ingen kommer vara intresserad ändå, så vi skippar väl det! ;)
Var och shoppa med min pojkvän idag, då fick jag en shabby chic ljuslykta typ, som ser lite ut som en fågelbur, jättesöt! :)

Imorgon ska jag städa lägenheten för på söndag kommer mina släktingar och firar mig, för jag fyllde 19 i onsdags! Hoppas bara jag mår bättre, min mage är lite ur balans.. Well, nu räker det för det här inlägget, vill inte tråka ut er det första jag gör ;)

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0