söndag.

ligger hemma hos fiia i hennes soffa och jäser, jag är trött och seg.

vi hade iaf jättekul igår! det var förfest hos mig, så jag, sarah, fiia och gnagarn satt ute på min balkong och drack lite sen tog vi taxi till bruks. sen nere på bruks gick vi runt och sen så dansade vi tills vi såg petter! och det var helt awesome, men jag och sarah stod typ vid högtalarna så hejhej tinnitus! sen fick vi petters autograf och kramar och sånt! sen åkte vi till ip och käka, sen hem och sova, för jag skulle ju upp tidigt för att åka med till grönan, men icke då, låg och drog mig fram till tre typ hahahaha!

käkade med fiia för ett tag sen, och snart ska vi ner till nära och köpa glass, gott! :)


xoxo






hahaha full och överdrivet glad kanske? x)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0