MIN STUDENT!

yes! i made it! .. säger man så?
what ever, tänkte berätta om min student!
Började dagen med att springa hem till mamma ca kl 05.00 för att min syster skulle fixa mitt hår! sen åkte jag och så hämtade vi matilda och sarah, innan vi gick till champagnefrukosten hos hampus. typ alla klasskamrater var där och vi drack champagne, skrev i mössor och myste!
sen begav vi oss till skolan och lyssnade på rektorn och träffade våran mentorer och sånt, innan vi gick ut på balkongen och sen slutligen för att springa ut från skolan för gott!
efteråt blev det massa kramar från släkt och vänner, sen blev det flakåkning på stan, och fan vad kul det var :D sen kom man till den jobbiga biten, att säga hejdå till alla, det slutade med massor av kramar och gråt.
kom hem till mamma efteråt, och då blev det smörgåstårta och presentöppning! jag fick blandannat nästan alla Leila Bagge smycken, massor med andra vacka smycken, en tröja, en tatuering och massa annat fint! men sen kom regnet och åskan, men det gjorde mig ingenting!
umgicks hemma hos mamma tills vi stack på förkrök hos jenni, och sen blev det GM där jag och mina vänner dansa natten lång!
Sumering, hela dagen var så otroligt lyckad och jag var så otroligt glad samtidigt som jag var ledsen!
nu är jag arbetslös, men det gör mig ingenting!
xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0