god morgon!

idag har jag vart vaken med tuppen, gick upp typ kl åtta med amanda haha ;) vi var skapligt trötta! sen typ vid nio följde jag med henne till bussen, och nu sitter jag uppe hos fiia på hennes balkong medans hon är i duschen!

vi ska ner på stan senare och kika lite på marknaden, men det är väl skit som vanligt, och så kanske åka karusell, vem vet?;) hahah..


sen imorgon ska vi ut, igen! men då kommer ju våran idol till stan!!!!!! hahaha nejdå, men petter kommer iaf, så vi ska ner till bruks och kolla på honom!

fortfarande inget från atlas, fan va trött jag blir om jag inte får något jobb asssssååå....
jaja!

xoxo

Kommentarer
Nellie

Hej! jättefin blogg var gärna med i min tävling på bloggen! :)

2011-06-04 23:01:20
URL: http://www.absolutnelly.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0