Designen

ja förresten, vad tycker ni om min design? :) Eller ja, min och min, jag har fixat den från http://designbloggar.com/ , gratis designers till din blogg, awsome! För jag tror inte jag är den enda som inte förstår hur man fixar på sin blogg så värst bra! xD

Min dag har vart som en berg-och-dalbana idag, på förmiddagen var jag glad och så, men sen på eftermiddagen blev jag skitsur över allt! ;o snubba på sladdar så jag blev typ galen och så råkade jag slå sönder ett glas, då blev jag också sur, sen när jag och bby ska äta mat, vi köpte en färdiggrillad kyckling, tro på fan att den var heeelt rosa!? då lacka jag haha. Men det är lite bättre nu när jag bara tagit det lugnt och typ kollat tv och så. Men nu är jag typ trött och så har jag ont i huvudet. Men huvudvärken är nog pga min granne som har spelat skithög musik sen flera timmar tillbaka. usch och fyy..

Nej, nya tag imorgon! :)

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0